Wiadomości

  • Sprzedaż lodów wrosła

    Środa, 24 września 2014

    Z roku na rok sprzedaż lodów w Polsce rośnie. W zeszłym roku wyniosła ponad 133 mln litrów, w tym prognozy mówią o wzroście o ponad 3 mln – wynika z danych Euromonitor International. Producenci lodów nie przejmują się zakończonym właśnie sezonem, bo Polacy coraz chętniej sięgają po lody również zimą. Czytaj więcej »

  • Główny Urząd Statystyczny podał, że sprzedaż detaliczna w sierpniu wzrosła o 1,7 proc. wobec sierpnia ubiegłego roku i skurczyła się o 1,1 proc. w stosunku do lipca br. Czytaj więcej »

  • Sertop na Polagra

    Wtorek, 23 września 2014

    Tyski producent serków topionych przygotowuje się do kolejnych, międzynarodowych targów żywności, tym razem w Poznaniu. Czytaj więcej »

  • Aż 78 proc. konsumentów docenia zmiany wprowadzane przez markę Velvet od wiosny 2014 roku. Zmiany dotyczą dwóch obszarów: jakości i prezentacji produktów oraz strategii komunikacji marketingowej. Czytaj więcej »

  • Produkcja mleka rośnie zarówno na świecie, u głównych eksporterów przetworów mleczarskich, jak i w Polsce. Analitycy szacują, że w br. produkcja mleka w większości państw wzrośnie o ok. 5 proc., co na rynku mleka jest wzrostem znaczącym. Embargo ze strony Rosji i zmniejszenie popytu w Chinach przekładają się na niższe ceny w skupie. Zaowocuje to obniżkami w sklepach. Czytaj więcej »

  • Grupa Colian otwiera nowy zakład w Bydgoszczy

    Poniedziałek, 22 września 2014

    19 września Grupa Colian oficjalnie otworzyła nowy zakład. Nowoczesny kompleks produkcyjny, zlokalizowany w Bydgoszczy, wyposażono w innowacyjne linie produkcyjne. Inwestorem nowego obiektu jest Colian Centrum Logistyczne sp. z o.o., podmiot zależy w blisko 100 proc. od spółki Colian Holding SA. Czytaj więcej »

  • 22 września firma Red Bull oraz telefonia komórkowa Red Bull MOBILE wraz z siecią Play wprowadzają na rynek unikalny program lojalnościowy – Red Bull MOBILE Collect. W ramach tej inicjatywy użytkownik zbiera energię, którą może wymieniać na różnorodne korzyści m.in.: bilety wstępów na wydarzenia Red Bulla czy wyjątkowe doświadczenia jak co-drive z Adamem Małyszem, przelot... Czytaj więcej »

  • Razem ratują zagrożone gatunki zwierząt

    Poniedziałek, 22 września 2014

    Sieć Biedronka we współpracy z WWF Polska przygotowała specjalną ofertę produktów zwracających uwagę na sytuację zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt. Maskotki, puzzle oraz zeszyty będą dostępne na wyłączność w sklepach sieci już od 22 września. Część kwoty uzyskanej ze sprzedaży zostanie przekazana na projekty ochrony przyrody WWF Polska. Czytaj więcej »

  • Agencja Rynku Rolnego ogłosiła pierwszy w tym roku przetarg na ponad 40 mln zł. na dostawy artykułów spożywczych do magazynów organizacji partnerskich w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym. Czytaj więcej »

  • UOKiK poinformował, że KDWT, spółka należąca do Eurocash będzie mogła nabyć 11 hurtowni tytoniowych Kolportera. Zgoda na transakcję została wydana pod warunkiem rezygnacji z przejęcia jednej z placówek, znajdującej się w Sosnowcu. Czytaj więcej »

  • Grupa Colian otwiera nowy zakład w Bydgoszczy

    Poniedziałek, 22 września 2014

    Grupa Colian oficjalnie otworzyła nowy zakład. Nowoczesny kompleks produkcyjny, zlokalizowany w Bydgoszczy, wyposażono w innowacyjne linie produkcyjne. Inwestorem nowego obiektu jest Colian Centrum Logistyczne sp. z o.o., podmiot zależy w blisko 100 proc. od spółki Colian Holding SA. Czytaj więcej »

  • Eurocash kupi połowę firmy Rogala

    Czwartek, 18 września 2014

    Eurocash nabędzie 50% udziałów w spółce Rogala, będącej jednym z największych franczyzobiorców sieci Delikatesy Centrum. Celem transakcji jest budowa długoterminowego partnerstwa z jednym z głównych fanczyzobiorców i zapewnienie stabilnego rozwoju sieci Delikatesy Centrum - dowiadujemy się z komunikatu spółki. Czytaj więcej »

  • Private label w Polsce rośnie

    Czwartek, 18 września 2014

    Rynek marek własnych w Polsce już w zeszłym roku szacowany był na 90 mld zł. Ich udział każdego roku rośnie o kilka procent. Obecnie w co trzecim koszyku klienta sieci Tesco znajduje się tego rodzaju artykuł. W wielu krajach europejskich marki własne odpowiadają za 50 proc. zakupów. Jak prognozują przedstawiciele Tesco, w ciągu najbliższych trzech lat private label w Polsce... Czytaj więcej »

  • W najbliższych kwartałach sprzedaż wina nieznacznie przyspieszy, choć tempo wzrostu rynku pozostanie niewysokie. Na tym tle wyróżniać ma się segment cydru, gdzie Ambra liczy nawet na trzykrotny wzrost sprzedaży. Wraz z umocnieniem pozycji w segmencie mocnych alkoholi ma się to przełożyć na wzrost zysku netto oraz dywidendy - podaje serwis Newseria.pl Czytaj więcej »

  • Dożynki z Soplicą

    Środa, 17 września 2014

    Marka Soplica już po raz kolejny uświetni skierniewickie święto dożynkowe oraz Dożynki Prezydenckie w Spale. Oba święta odbędą się w najbliższy weekend, 20-21 września. Czytaj więcej »

  • Dla koneserów dobrej kuchni, w szczególności zaś miłośników wołowiny letni sezon urlopowy jest doskonałą okazją do inspirujących podróży i odkrywania nowych, fascynujących smaków z całego świata. Mimo iż upały już nieco zelżały, a lato powoli dobiega końca nie znaczy to, że miłośnicy egzotycznych potraw muszą rezygnować z ulubionych dań. Zainspirowani wakacyjnymi... Czytaj więcej »

  • Gigantyczna fuzja browarów coraz bliżej?

    Środa, 17 września 2014

    AB InBev największy koncern browarniczy przejmie drugiego na rynku SABMillera? Gigantyczna fuzja browarów coraz bliżej, a AB InBev zbiera fundusze na transakcję. Niepokój SABMillera może jednak budzić to, że AB InBev znany jest z agresywnego podejścia do firm, które zamierza przejąć. Na razie wiadomo, że nie powiodła się próba obrony przed przejęciem przez zakup innego... Czytaj więcej »

  • Rośnie rynek żywności ekologicznej

    Środa, 17 września 2014

    Wartość rynku produktów ekologicznych wynosi 600-650 mln zł., co stanowi zaledwie 0,3 proc. rynku spożywczego. Jak prognozuje jednak spółka Bio Planet będziemy kupować coraz więcej takich artykułów. Do 2022 roku ich sprzedaż będzie rosnąć o około 20 proc. rocznie. Czytaj więcej »

  • Firmy inwestują w bonusy pozapłacowe

    Środa, 17 września 2014

    Bezpłatne badania profilaktyczne, finansowanie kolonii dla dzieci - to niektóre z przykładów pozapłacowych bonusów, które oferują swoim pracownikom duże sieci handlowe. Eksperci podkreślają, że dodatkowe świadczenia są doskonałym sposobem budowania lojalności i podnoszenia satysfakcji z pracy. Czytaj więcej »

  • Sertop z nagrodami

    Środa, 17 września 2014

    Tyski producent serków topionych ponowie świętuje zwycięstwo! Podczas tegorocznego Festiwalu Serów w Olsztynie flagowy produkt marki Sertop – Złoty Ementaler drugi rok z rzędu został uhonorowany tytułem „Serowy Król”. Czytaj więcej »

  • Na tegorocznej liście Europa 500 prezentującej największe firmy Środkowo-Wschodniej Europy, Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa uplasowała się na najwyższej pozycji spośród branży mleczarskiej. Zajęła 245. pozycję, a w poprzednim rankingu zajęła miejsce - 292. Czytaj więcej »

  • Ponad 30 tys. zwycięskich zdrapek

    Wtorek, 16 września 2014

    Klienci sklepów Biedronka wylosowali już 9 zdrapek z samochodami marki Volkswagen Golf Sportsvan oraz ponad 30 tys. z pozostałymi nagrodami w ramach loterii „Zdrapka w Kropki”. W puli wszystkich wygranych znajduje się łącznie ponad 500 tys. nagród. Czytaj więcej »

  • Sieć Biedronka liczy już 2 500 sklepów

    Wtorek, 16 września 2014

    15 września w Milanówku przy ulicy Królewskiej 21 został otwarty 2 500. sklep Biedronka. To kolejny etap w rozwoju należącej do Jeronimo Martins Polska sieci, której sklepy dostępne są już w ponad 900 miejscowościach. Z okazji otwarcia nowego przygotowano specjalną ofertę produktów w bardzo atrakcyjnych cenach, a także wiele niespodzianek dla klientów, takich jak: degustacje,... Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania marketingowa Pepsi

    Wtorek, 16 września 2014

    15 września 2014 r. ruszyła kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji kultowej akcji Wyzwanie Smaku Pepsi, w której konsumenci próbują napojów, odkrywają swoje preferencje smakowe, a przy tym świetnie się bawią. Przez 2 miesiące w wielu miejscach w Polsce Wyzwanie Smaku Pepsi podjęło ponad 100 000 osób, z których ponad 60% wybrało smak Pepsi! Kampania, która... Czytaj więcej »

  • Relacja z pierwszego w Polsce Festiwalu Whisky

    Poniedziałek, 15 września 2014

    Pierwszy w Polsce Festiwal Whisky zagościł w Domu Whisky w Jastrzębiej Górze w dniach 22 i 23 sierpnia, gromadząc 29 wystawców z Irlandii, Szkocji i pozostałych części świata oraz prawie 1500 gości. Pośród prominentnych marek whisky znalazły się Grant’s, Tullamore D.E.W. oraz Glenfiddich wraz ze swą najnowszą 26-letnią Glenfiddich Excellence. Czytaj więcej »

  • Liczące setki lat piwnice win Gancia, oryginalnych włoskich win musujących, zostały włączone na listę światowego dziedzictwa Organizacji Narodów Zjednoczonych do spraw Oświaty, Nauki i Kultury (UNESCO). Wydarzenie to podkreśla historyczne znaczenie produkcji win musujących Gancia i miejscowości Canelli, kolebki tej marki oraz serca włoskiej prowincji Asti. Czytaj więcej »

  • Perfekcja smaku od pokoleń

    Piątek, 12 września 2014

    W połowie września ruszyła kampania wizerunkowa marki Olewnik, oparta na nowej strategii komunikacji wypracowanej z agencją Saatchi&Saatchi. Jej pierwszą odsłonę można zobaczyć w spocie produktowym emitowanym na antenach między innymi: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kuchnia+, domo+ oraz TTV. Nowa kampania jest kontynuacją trwającej od maja kampanii reklamowej flagowego produktu firmy... Czytaj więcej »

  • Niezbędny dodatek

    Piątek, 12 września 2014

    Zapiekanka bez ketchupu, jajko bez majonezu, parówka bez musztardy, hamburger bez sosu? Czy ktoś wyobraża sobie ulubione przysmaki bez tych dodatków? Nasze posiłki stałyby się nudne i nie tak smaczne. A na to nie możemy sobie pozwolić. Czytaj więcej »

  • Będzie pysznie!

    Piątek, 12 września 2014

    Chociaż stanowi podstawę kuchni włoskiej, to jego kolebką są Chiny. Do Europy sprowadzony został przez Arabów. Makaron. Doskonały do zup, dań głównych, przekąsek, przystawek i słodkich deserów! Czytaj więcej »

  • Kanapka idealna!

    Piątek, 12 września 2014

    Towarzyszy nam przez cały dzień, jest podstawą śniadania, zabieramy ją do szkoły oraz pracy, jest doskonałą przekąską w ciągu dnia i smacznym akcentem na jego zakończenie. Dlatego powinna być nie tylko smaczna, ale i pełna witamin! Czytaj więcej »

więcej artykułów